ما را دنبال کنید

جستجوگر

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 293
  • کل نظرات : 93
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 10
  • تعداد اعضا : 172
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 222
  • بازديد ديروز : 1,014
  • بازديد کننده امروز : 141
  • بازديد کننده ديروز : 317
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل ديروز: 20
  • بازديد هفته : 8,465
  • بازديد ماه : 44,921
  • بازديد سال : 214,558
  • بازديد کلي : 1,184,677
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.118.198.61
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :


💻حداقل سیستم مورد نیاز

CPU : Pentium 4 / AMD Athlon XP Processor
RAM : 512 MB
HDD : 5 GB
GRAPHIC : 128 MB
DirectX : 9 Compatible Surround Sound Card


 ❕ آموزش مرحله به مرحله نصب بازی فشرده شده GTA 5.5 :

1 - ابتدا فایل فشرده شده GTA 5 ررا با حجم 64 کیلوبایت دانلود کنید.

2 - سپس نرم افزار KGB را دانلود کنید.

3 - سپس نرم افزار KGB را بر روی سیستم نصب کنید.

4 - سپس فایل فشرده شده GTA 5 را با استفاده از نرم افزار KGB باز کنید.

5 - سپس محلی که می خواهید GTA 5 در آنجا استخراج شود را انتخاب کنید.

6 - سپس روی NEXT کلیک کنید.

7 - حال باید صبر کنید تا GTA 5 استخراج شود. ( حدود 3 ساعت و 40 دقیقه )

8 - پس از اسخراج بازی GTA 5 فایل نصبی آن را باز کرده و بازی را نصب کنید.

9 - هم اکنون می توانید از بازی لذت ببرید.


⬇️باکس دانلود


❌ لینک دانلود به دلیل گزارش های مکرر در مورد خرابی فایل حذف شد ❌


برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده


  1. عباسی : سلام من هم هر کاری کردم نصب نشد.لطفا راهنمایی کنید


  1. Ali : شکلکشکلکشکلکعالی بود سایتتون عالیه خوشم اومد


  1. سینا هاشمی : سلام.من همه ی کار ها رو انجام دادم اما وقتی روی setup.exe می زنم ارور می ده چی کار کنم؟؟؟


  1. هادی : The version of this file is not compatible with the version of windows you\\\'re running.check you\\\'re computer\\\'s system information to see whether you need an ×86 (32-bit) or ×64 (64-bit) version of the program, and then contact the
    software publisher. 
    کمک!!


  1. رمزش چیه : رمزش چیه


  1. رامین : لطفا پسورد را بنویسید



  1. pourya.moradi : ببخشید مال دانلود بازی کجاست



  1. حسن : سلام پسوردش رو میخواستم تا بتونم نصبش کنم


  1. محمد رضائ : من نرم افزار رو ندارم چی کار کنم کجا برم


  1. mohammadali : چرا نمیشه نصب کردهمش ارور میده


    the file or directory is corrupted and unreadable.

    وقتی میخوای setup رو باز کنی این ارور رو میده چی کار کنم

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

نظرسنجی

شما بازی Call of Duty Advanced Warfare را چگونه ارزیابی میکنید ؟